ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ З ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ «ЛЮБЛЮ ТЕБЕ, МІЙ ГРИЦІВ»

МЕТА: Формувати уявлення про історію рідного краю, знайомити з історичними подіями, які відбувалися багато років тому. Розуміти їх важливість. Знати походження, назви свого селища, вулиць. Учити дітей орієнтуватись на території свого селища. Знайомити дітей з природою рідного краю її особливостями. Закріпити знання дітей про рослинний і тваринний світ свого краю .Збагатити знання дітей про корисні копалини , їх застосування . Ознайомити Збагачувати активний словник дітей, розвивати спостережливість, мовленнєву активність, бажання, вміння передавати свої відчуття. Виховувати почуття гордості за своє селище, повагу до батьків, людей, що в ньому мешкають, інтерес до традицій свого народу.

ТРИВАЛІСТЬ ПРОЕКТУ: 4 ТИЖНІ

I ТИЖДЕНЬ «Моє рідне селище вивчаю – вже багато вулиць знаю»

ПОНЕДІЛОК
1. Познайомити дітей з піснею Ганни Панчук «Я люблю тебе, мій Гриців», яка стала ліричним символом селища.
2. Пізнавальна гра «Стежками нашого селища» .Виявити знання дітей про своє селище.

ВІВТОРОК
1. «Шлях до рідних» (вулиці, на яких мешкають рідні) – малювання схем вулиць.
2. Відкриття казкових майстерень: салон «Чарівний світ природи» (старша група)
3. Відвідування картинної галереї ВХПУ -19

СЕРЕДА
1. Екскурсія до бібліотеки.
2. Сюжетно-рольова гра «Бібліотекар»
3. Відкриття фото салону «Моє селище»

ЧЕТВЕР
1. Актуальне інтерв’ю «За що я люблю рідне селище?» (сприяти бажанню ділитися своїми думками, міркуваннями)
2 Гра-фантазія «Якби я був чарівником» (що зробив би гарного у рідному селищі?).

П’ЯТНИЦЯ
1. Екскурсія до лікарні. Знайомство з професією лікаря.
2. Дидактична гра «Кому що треба для роботи ?»
3. Малювання «Ким я буду коли виросту ?».

ІІ ТИЖДЕНЬ “Природа – окраса рідного краю”

ПОНЕДІЛОК
1. Екскурсія до парку з метою з’ясування які дерева ростуть в нашому краї.
2. Збирання матеріалу для гербарія.
3. «Осінь усміхається» Виготовлення масок із листочків
4. Колективна аплікація «Смарагдова ковдра». Вчити вирізати різні за формою листочки

ВІВТОРОК
1. Відкриття фітобару «Здоров’ячки».
2. Малювання «Зелені цілителі».
3. Вікторина для батьків та дітей «Зелені скарби України». Щоб цілющі трави знати їх треба змалечку вивчати.

СЕРЕДА
1. Спостереження «Наші крилаті друзі».
2. Дидактична гра «Знайди гніздечко».
3. Конкурс «Готуй годівничку з літа» на кращу та оригінальнішу годівничку, виготовлену батьками з дітьми.

ЧЕТВЕР
1. Екскурсія до краєзнавчому музею. Розглядання експозиції «Тваринний світ мого краю».
2. Оформлення «Книги скарг природи» ( з метою з’ясування яку допомогу діти можуть надати тваринам.)
3. Відкриття виставки «Наші домашні улюбленці»(малюнки, аплікації, фото, вишивки)
4. Конкурс на краще прізвисько для тварини.

П’ЯТНИЦЯ
1. Уявна подорож на літаку «Блакитне мереживо нашого краю» (вивчення назв річок Грицева)
2 «Чиста криниця». Досліди-роздуми на тему «Як зберігати воду чистою?»
3. Уроки милування у природі «У криниченьки в гостях»
4. Складання екологічних казок. Уроки творчості.
5. Малювання «Живі краплини».

ІІІ ТИЖДЕНЬ «Мені серед людей зростати і я їх вчуся поважати»

ПОНЕДІЛОК
1. «Сімейний фотоальбом» – сімейні реліквії.
2. Вечірні посиденьки «До бабусі на гостини» .Вивчення сімейних традицій нашого краю.
3. Конкурс на кращу розповідь про матусю(складають діти і татусі).
4. Складання макету родинного дерева (колективна аплікація з тканини).

ВІВТОРОК
1. Інсценування малих фольклорних форм «Рідна мова – материнська мова».
2. Лялькова вистава за мотивами українських казок.
3. «З торбинки «Запитайлика» (вечір загадок та відгадок) .

СЕРЕДА
1. Перехрестя веселих забав (народні ігри, забави, розваги, пісні-гуморинки).
2. Стара казочка на новий лад.
3. Банк усіляких цікавинок (сімейна ігротека).
4. Складання і вирішення ребусів, головоломок , візерунків., ігри-підказки..

ЧЕТВЕР
1. Взаємоосвіта «Добродій». Діти старшої групи вчать молодших як добре чинити, а як ні.
2. Скарбниця відкритих думок «Чи легко бути ввічливим ?»
3. Драматизація казки «Невиховане мишеня».
4. Охорона здоров’я «Я один лишився вдома»
5. Подорож до країни Брехляндії «Чому діти говорять неправду?»

П’ЯТНИЦЯ
1. «Місто веселих майстрів» .Організація виставки малюнків, поробок дітей та батьків у дитячому садку.
2. Зустріч з народними майстрами, розповідь про їх мистецтво (вишивка ,малювання, робота з соломкою).

4 ТИЖДЕНЬ «Про сиву давнину нашого селища»

ПОНЕДІЛОК
1. Екскурсія до краєзнавчого музею з метою ознайомлення з історією селища.
2. Розгляд ілюстрованої енциклопедії «Історія України для дітей».
3. Розповідь легенди про виникнення назви нашого селища.

ВІВТОРОК
1. Екскурсія до графського маєтку з метою ознайомлення з життям родини Грохольських.
2. Малювання на тему: «Збираємось на бал».
3. Слухання легенди про скарби графського маєтку.

СЕРЕДА
1. «З бабусиної скрині». Розглядання одягу, який носили наші предки.
2. «Хвилинки рядження».
3. Дидактична гра «Я назву – а ти покажи». На закріплення знань про укр.нар. одяг

ЧЕТВЕР
1. Розвага «Козаком я мрію стати».
2. Бесіда «Козацькому роду нема переводу».
3. Перегляд мультиплікаційних фільмів «Як козаки по сіль їздили», «Як козаки наречених визволяли».

П’ЯТНИЦЯ
1. Свято «Ми є діти українські».

Відповісти