Використання здоров’язберігаючих технологій

Використання здоров’язберігаючих технологій в організаціїосвітньо-виховного процесу в  Грицівському ДНЗ за програмами “Впевнений старт”, “Українське дошкілля” та фрагментами Базовою програми “Я у Світі”:

· недопускання статичності при проведенні занять;
· ранкова гімнастика;
· гімнастика по Єфименку після денного сну;
· фізкультхвилинки, фізкультпаузи в ході проведення занять;
· заняття з фізичного розвитку за розпорядком;
· гурткова робота;
· впровадження інноваційних технологій;
· корекція постави та плоскостопості;
· ритмічна гімнастика;
· дихальна гімнастика;
· масаж;
· ароматерапія;
· релаксація;
· музикотерапія;
· сміхотерапія;
· пальчикова гімнастика;
· використання елементів «хатхи-йоги», «бебі-йоги»;
· кольоротерапія;
· фізкультурні свята;
· фізкультурні розваги;
· корекційно-відновлювальна робота;
· дитячий туризм;
· консультаційна індивідуальна робота з батьками;
· інформаційний матеріал для батьків у приймальних кімнатах;
· рухливі ігри, загартувальні процедури;
· виховання потреби в здоровому способі життя;
· проведення осінніх і весняних турнірів;
· створення безпечних умов для фізичного розвитку;
· виховання у дітей свідомого сприйняття правил безпечної поведінки;
· оформлення розвивального середовища в групах, спортивній залі, на подвір’ї;
· сезонні забавлянки.

Корекція постави

Корекція постави

Ранкова гімнастика

Ранкова гімнастика

Відповісти