Колектив

Гуменна Валентина Леонідівна, завідуюча

Освіта – повна вища, закінчила Хмельницький інститут соціальних технологій

Спеціальність за дипломом – методист з фізичного виховання та фахівець з фізичної реабілітації

Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 23 роки

Проблема, над якою працює – “Морально-духовне виховання дітей – запорука гармонійного розвитку дитини”

Поліщук Майя Володимирівна, вихователь-методист

Освіта – вища, закінчила Кам’янець-Подільський  національний університет імені Івана Огієнка в 2012 році

Спеціальність за дипломом – “Вчитель образотворчого мистецтва”

Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 2 роки

Проблема, над якою працює – “Патріотичне виховання як суттєвий показник моральності людини”

Вознюк Галина Володимирівна, музичний керівник

Освіта – базова вища, закінчила Хмельницьке педагогічне училище в 1979 році

Спеціальність за дипломом – “Дошкільне виховання”

Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 44 роки

Проблема, над якою працює – “Креативний розвиток дошкільнят засобами музичного мистецтва”

Фільчук Катерина Володимирівна, практичний психолог

Освіта – повна вища, закінчила Вищий навчальний заклад “Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна” в 2009 році

Спеціальність за дипломом – “Психологія”

Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 5 років

Проблема, над якою працює – “Розвиток та корекція пізнавальної сфери  старших дошкільників”

Сорока Валентина Василівна, інструктор з фізкультури

Освіта – базова вища, закінчила Хмельницький інститут соціальних технологій

у 2022 році
Спеціальність за дипломом – “Фізкультура і спорт”

Стаж педагогічної роботи – 4 роки

Проблема, над якою працює – “Сучасні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками”

Касьян Ірина Федорівна, вихователь

Освіта – базова вища, закінчила Богуславське педагогічне училище в 1979 році

Спеціальність за дипломом – “Дошкільне виховання”

Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 42 рік

Проблема, над якою працює – “Творче використання ідей В. О. Сухомлинського в роботі сучасного дошкільного закладу”

Овчар Анна Анатоліївна, вихователь

Освіта – базова вища, закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського 2020 р.

Спеціальність за дипломом -” Вихователь дітей раннього та дошкільного віку. Вихователь груп дітей з порушенням мовлення”

Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 1 місяць.

Проблема, над якою працює “Формування мовленнєвої активності у дітей дошкільного віку з порушенням мовлення»

Кобеля Лариса Анатоліївна, вихователь

Освіта – середня спеціальна, закінчила Бериславське педагогічне училище в 1998 році

Спеціальність за дипломом – “Вихователь дошкільного закладу”

Стаж безпосередньої педагогічної роботи 28 років

Проблема, над якою працює – “Використання нетрадиційних ігрових методів у роботі з дошкільниками”

Михальчишина Галина Леонтіївна, вихователь

Освіта – повна вища, закінчила Кам’янець-Подільський  національний університет імені Івана Огієнка в 2012 році

Спеціальність за дипломом – “Дошкільна освіта”

Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 10 років

Проблема, над якою працює – “Розвиток логіко-математичних здібностей у дітей дошкільного віку”

Жвалюк Анастасія Сергіївна, вихователь

Освіта – повна вища, закінчила Житомирський державний університет імені Івана Франка в 2017 році

Спеціальність за дипломом – “Дошкільна освіта”

Стаж безпосередньої педагогічної роботи –  3 роки

Проблема, над якою працює – “Використання інформаційно – комунікаційних технологій у роботі з дошкільниками”

Дорошкевич Людмила Володимирівна, вихователь

Освіта – повна вища, закінчила Хмельницький національний університет в 2020 році

Спеціальність за дипломом – “Трудове навчання та технології”

Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 4 роки

Проблема, над якою працює – “Сенсорно-пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку”