Обласна науково-практична конференція

Важливим аспектом діяльності педагогічних працівників дитячих садочків є різнобічний і гармонійний розвиток дітей. Створення умов для збереження, зміцнення і відновлення їхнього здоров’я, розвиток рухових та фізичних якостей, формування у дошкільників компетентності з питань безпеки життєдіяльності основою компетентності є життєві навички, що сприяють фізичному, соціальному, психічному та духовному здоров’ю.

23_2_Саме цим важливим питанням була присвячена обласна науково-практична конференція, яка проходила у м. Хмельницькому 7 листопада 2013 р. у роботі секції – «Здоров’язбережувальні та здоров’яформувальні технології – в практиці впровадження Державного стандарту дошкільної освіти» від Шепетівського району брала участь фізорг Грицівського ясла-садка центру розвитку дитини Гуменна В.Л..

Перед слухачами виступили: Харченко А.А.- старший викладач кафедри теорії і методик початкової та дошкільної освіти Хмельницького ОІЛПО, Павлушкіна О.В.- старший викладач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької ГПА.
Їхні промови були присвячені інноваційним оздоровчим технологіям, формам та засобам збереження здоров’я дітей.
Своїми практичними здобутками з цих питань, власним досвідом поділилися переможці та призери 23_2конкурсу на краще впровадження здоров’язбережувальних та здоров’я формувальних технологій.
Юрчук Л.Г.- вихователь-методист ДНЗ №23 м. Кам.- Подільського, Остапчук М.Є.- завідувач ДНЗ №6 м. Славути та Поліщук С.В.- завідувач ДНЗ № 6 м. Старокостятинова.

Дуже цікаву та корисну інформацію отримали учасники, конференції від виступу викладача кафедри дошкільної педагогіки психології та фахових методик Хмельницької ГПА кандидата педагогічних наук Онофрійчук Л.О. про використання елементів піскотерапії для зміцнення фізичного здоров’я дітей.
23_В ході обговорення проблеми удосконалення застосування оздоровчих технологій учасники обласної конференції розробили ряд основних рекомендацій:
1. забезпечувати ефективне впровадження державного стандарту дошкільної освіти (освітня лінія «особистість дитини»), програми «Впевнений старт» та інших чинних програм.
2. Активізувати роботу з педагогічними кадрами щодо реалізації завдань освітньої лінії «Особистість дитини».
3. Забезпечувати збереження та корекцію фізичного, психічного та соціального здоров’я дошкільників з особливими освітніми потребами.

Відповісти